top of page
  • Writer's pictureתיכון עירוני א׳ לאמנויות תל אביב יפו

סיכום חודש נובמבר 2019 ב-א׳

Updated: Dec 14, 2019

🔹גאים לשתף! – נובמבר בא'🔹

שלל פעילויות חינוכיות משמעותיות התקיימו במהלך החודש. תודה! לצוות המחנכות, המורים, התלמידים, ההורים ולכל העושות.ים. מצורף סרטון המציג חלק מהשלל. תודה לכל הפועלים מחוץ לעדשה.

הנה כמה אלומות אור (בא') אודות העשייה החינוכית:

🔹א' זה אקלים, א' זה אקטיביות!

▪תודה לקהילה, לתלמידים, לחה"כ מיקי חיימוביץ, פרופ' נילי הרניק, לד"ר אברהם פרנק, לציפי ברנד, סגנית ראש העיר, לספיר דבח, מורה לאנגלית שלימדה דווקא אקולוגיה, לענת אהוד, לורד נבון, לליאת צבי ולא פחות מהם לליה לב, תלמידת כיתה ט' (שמעניקה לנו השראה בתחום) – כולם הובילו הרצאות ביום השיא: "א' זה אקלים". תודה לכל המתנדבים הרבים, ליפעת בירנבוים, לורד גוטל, ללאה בכר-צליק ולאביגיל בלוך גייגר על הובלת היום המיוחד לצד מפגשי ההורים. ▪אקלים זו אקטיביות כאמור. ברוח זו, תודה רבה לתמר בן ישי, ליו"ר ההנהגה, תמי שעיה, ולכלל קהילת ההורים על התמיכה בהפגנת הסולידריות עם תלמידינו שבסכנת גירוש. ▪תודה למירב אליקים צלניקר ולכל המסייעים על הובלת "שבוע ישראליות משותפת". ▪תודה לכל התלמידים והצוות שייצגו את עירוני א' בוועידת ישראל ללכידות חברתית.

🔹א' זה א.נשים וחינוך ▪תודה לאורלי וילנאי וגיא מרוז על הנחיית שיח עם תלמידי י"ב אודות פרשת קפריסין. ▪תודה לחה"כ מירב מיכאלי, על מפגש עם שכבה י' אודות מעמד האישה. ▪תודה לאביחי הלפרין, רכז שכבה י"א, ולכל צוות המלווים את "המסע הישראלי" שהעניק חוויה יוצאת דופן לתלמידי השכבה. ▪תודה ללאה בכר-צליק, ליפעת בירנבוים, ולכל המסייעים בהשקת מהלך "החגיגה" בחטה"ב. ▪"כנפיים של קרמבו" – אנו גאים! להוות את הבית החדש של כנפיים של קרמבו. בהצלחה רבה לאריאל ירון, תלמידת שכבה יב', בתפקידה כרכזת הצעירה של הסניף, ולכל בעלי התפקידים הרבים מעירוני א'. ▪בית מדרש בין דורי, שכבת ח׳ – יישר כוח לצוות מחשבת ישראל ומחנכי שכבה ח' על הובלה עקבית (שנה שלישית!) של תהליך חינוכי עם בני גיל הזהב. ▪יישר כוח לגל זיו וכל המסייעים להובלת שיתוף הפעולה עם תיכון (ערבי) אעבלין. יישר כוח לספיר דבח וצוות אנגלית על הובלת שיתוף הפעולה (שנה 1) עם תיכון אג'יאל מיפו. ▪תודה למיקי קרת ארגמן, רכזת שכבה י"ב ולכל המסייעים בהשתתפות ב"מרוץ יובל".

🔹 אירועי הזיכרון לרצח רוה"מ יצחק רבין ז"ל. ▪תודה ליערה וקסלר, הגר סרוגו וכל התלמידים שהובילו טקסים מרגשים שנכתבו בחלקם בעצמם! ▪תודה לתלמידי מגמות מחשבת ישראל ופילוסופיה שהובילו מעגלי שיח עם תלמידי החטיבה העליונה, בהנחיית מיכל ברק מאור, דנה ריזנפלד ומירב אליקים צלניקר, ובסיוע אביגיל בלוך-גייגר ויפעת בירנבוים. ▪תודה ללאה בכר צליק, מנהלת חטה"ב ולהורים רבים מחטה"ב שהובילו שלל הרצאות על אירועי הרצח מנקודת המבט שלהם! ▪תודה לאוהד שאלתיאל, רכז מגמת האמנות הפלסטית, ולכל שסייעו לו בהובלת מיצג האמנות בו לקחו חלק מאות תלמידים (בתמונות). ▪תודה לצוות המסור שסייע ליום המיוחד הזה לקרות, ובמיוחד ללריסה, דידי, יוסי ואילן.

נובמבר היה מרגש🙏🏻

א' - כשחינוך ואמנות נפגשים עם ערכים, אחווה, אהבת הארץ, אקלים, דמוקרטיה ובעיקר עם א.נשים.




104 views0 comments
bottom of page